۱۳۸۷/۱۲/۰۸

غربت


در غربت تک و تنها برس به دادم
امید دل تنگم بیا جوادم

پاره پاره قلبم به خدا،دلم ازین صحن و سرا
رسانده پیغام مرا تا مدینه و کرب و بلا
رسیده جانم به سرم بیا دمی را به برم
امید زهرا پسرم میشوی نهم نور خدا

می آیی که ببینی ز پا فتادم
امید دل تنگم بیا جوادم بابا
..
[دانلود]

مدتی بود بنا به دلایلی نشد آپدیت کنم، اما امشب غم غریبی در دلم بود و حسی که من رو کشوند برای این درد دل.. نمیدونم یک جور احساس یتیمی..احساس از دست دادن پدری که با تمام بدی ها و ناپاکی ها باز هم فرزندش رو نوازش میکنه..
خودم رو میگم آقا، تعداد دفعاتی که دستم رو گرفتی و بالا کشیدی دیگه از حساب خارج شده و من هر دفعه که دوباره حس میکردم کارد به اسخونم رسیده.. هر چند با خجالت ولی با این نغمه میومدم تو حرمت:
دیدم همه جا بر در و دیوار حریمت
جایی ننوشته است گنهکار نیاید


توفیق نشد برای 28 صفر پستی بنویسم، اما به عنوان وظیفه این روضه رو میگذارم.
حتما بگیرید، از زیباترین اشعاریه که در این مصیبت شنیدم..

زهر حالا شده هم راز دل پر دردم
دارم از درد فقط لرزه به پیکر مادر
..
[دانلود]


blog comments powered by Disqus