۱۳۸۷/۱۰/۱۵

چند برنامه



حتما" کم و بیش متوجه شدید که نرم افزارهای عرضه شده برای تلفن های همراه روز به روز دارن بهتر و قابل استفاده تر میشن.
در این ایام محرمی به برنامه جالبی برخوردم که گفتم اون رو به اضافه چند برنامه مفید و کاربردی رو اینجا معرفی کنم. انشاالله که مفید واقع شود..

مصباح الهدی



این برنامه که با محوریت اباعبدالله الحسین علیه السلام تنظیم شده، شامل کتابخانه، زندگینامه، داتان، سخنان، فضائل، شعر، مقتل و ویژگیهای جالب دیگری است که کاری از گروه قائمیه ی اصفهان است.
برای اطلاعات بیشتر میتوانید به اینجا مراجعه کنید.

دریافت برنامه



مشکات



قرآن بعلاوه ی ترجمه و تفسیر نور (حجه الاسلام قرائتی)
انصافا خودم خیلی به این نرم افزار رجوع میکنم، به خصوص امکان جستجو این برنامه خیلی مفید و کاربردیست..
که این برنامه کاری از گروه تبیان هستش.

دریافت برنامه



و اما 3 نرم فزار هم از گروه مبین موبایل که نیازی به توضیح ندارند.
لازم به ذکر هستش که قبلا" هم ازین کتاب ها برنامه هایی بوده اما این ورژن های جدید خیلی روان و کاربردی شدند، اگر خودتون امتحان کنید تصدیق می فرمایید..




مفاتیح الجنان

شامل متن كامل ادعيه، اعمال، زيارات، ملحقات و حاشيه مفاتيح الجنان (کتاب باقبات الصالحات)
دریافت برنامه


نهج البلاغه

شامل متن كامل خطبه ها، نامه ها، حكمت ها و كلمات غريب امام علی (ع) به همراه ترجمه فارسي
دریافت برنامه


غرر الحكم و درر الکلم

متن كامل كتاب نفيس غرر الحكم و درر الکلم
دریافت برنامه



پ.ن : البته نرم افزارهای مذهبی خدا رو شکر هر روز بر تعدادشون افزوده میشه و در حال حاضر هم زیاد یافت میشه، منتها بنده سعی کردم مواردی رو بهشون اشاره کنم که کاربردی تر هستن (لااقل برای خودم..)

یا علی

blog comments powered by Disqus